Jūs esate čia:

Logopedas

Logopedė Lina Girlakytė

Kontaktai: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Logopedės veikla
 
Logopedo pagalba teikiama vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų. Logopedo darbo tikslas-nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus ir juos šalinti.
 

Mokinių kalbos tyrimas – tai viena pagrindinių logopedo veiklos krypčių.

 
  • Logopedė išsiaiškina vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų pobūdį. Visapusiškai tiriama vaiko kalba (tartis, žodynas, gramatinė kalbos sandara, rišlioji kalba, rašymo ir skaitymo gebėjimai), nustatoma kalbos sutrikimo priežastis ir pobūdis.
  • Gimnazijoje mokinių kalba tikrinama du kartus metuose. Rugsėjo mėnesį tiriama vaikų kalba, siekiant nustatyti kalbos ir kalbėjimo sutrikimus. Gegužės ir birželio mėnesiais įvertinama vaikų, lankiusių logopedinius užsiėmimus, padarytą pažangą, nustatomi pokyčiai vaikų kalboje.

Mokinių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų korekcija

  • Tiesioginis darbas su ugdytiniais vyksta logopedinių pratybų metu. Lankyti pratybas pirmenybė teikiama pradinių klasių mokiniams. Pratybas  vaikai lanko1 kartą, išskirtiniais atvejais 2 kartus per savaitę. Pratybų metu  lavinamas artikuliacinis aparatas (liežuvis ir lūpos), smulkioji motorika, turtinimas vaikų žodynas naujais žodžiais, vaikai mokomi taisyklingai tarti garsus,  girdėti ir skirti garsus iš klausos, pažinti raideles, kalbėti gramatiškai taisyklingais sakinukais,  pasakoti, rašyti ir skaityti.

Dalyvavimas gimnazijos vaiko gerovės komisijos veikloje

  • Logopedė dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Tvarko logopedo dokumentaciją: sudaro individualias, grupines ir pogrupinės kalbos ir kalbėjimo sutrikimų šalinimo programas, pildo kalbos korteles, pildo pažymas dėl logopedinės pagalbos skyrimo, ruošia mokinių gebėjimų aprašus ir teikia logopedines išvadas Vaiko gerovės komisijai, vežant vaikus į PPT.

Konsultavimas ir pedagoginis švietimas:

Konsultuoja kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų tėvelius, mokytojus.

Gimnazijos logopedė rengia individualias ir grupines konsultacijas dėl kalbos sutrikimų šalinimo, konsultuoja tėvas (globėjus, pedagogus; vykdo tėvų ( globėjų), pedagogų ir kitų visuomenės narių švietimą aktualiais vaikų kalbos ugdymo, kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų šalinimo klausimais.

Kvalifikacijos tobulinimas ir profesinis tobulėjimas

  • Gimnazijos logopedė susipažįsta su naujomis kalbos tyrimo bei korekcinio darbo metodikomis, išbando jų galimybes ir taiko jas savo darbe, turtina logopedinį kabinetą vaizdine metodine medžiaga. Aktyviai dalyvauja kvalifikacijos tobulinimo seminaruose.

 Darbo laikas  Diena

Diena
Veikla
Pirmadienis
Antradienis
Trečiadienis
Ketvirtadienis
Penktadienis
Pratybos
12.05-14.45
11.05-13.45
11.05-14.45
11.05-14.45
8.00-13.50
Pietų pertrauka
14.45-15.15
14.45-15.15
14.45-15.15
14.45-15.15
10.35-11.05
Konsultacijos
15.15-16.15
-
15.15-16.15
-
-
Netiesioginė veikla
-
15.15-16.15
-
15.15-16.15
13.50-14.50

Mokytojo padėjėjas

Mokytojo padėjėja Dainora Vytaitė
 
Mokytojo padėjėjo mokykloje tikslas – dirbti su mokiniu arba mokinių grupe, bendradarbiauti su mokytoju, auklėtoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais specialistais, padėti mokiniams ugdymo procese.
 
Uždaviniai:
 
Bendrauti su mokiniais, turėti žinių apie jų sutrikimo specifiką.
Dirbti su mokiniais padedant jiems įsisavinti mokomąją medžiagą, atlikti mokytojo skirtas užduotis, apsitarnauti, susitvarkyti, orientuotis aplinkoje, judėti, maitintis, naudotis ugdymui skirta kompensacine technika ir mokymo bei kompensacinėmis priemonėmis.
Bendradarbiauti su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, kitais specialistais ir mokinių tėvais( globėjais, rūpintojais).
 
Mokytojo padėjėjo veikla apima:
 
Pagalbą mokiniui (mokinių grupei):
1. Orientuotis ir judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymu( si), mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, popamokinės veiklos, neformaliojo švietimo, renginių ir išvykų metu.
2. Apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena.
3. Įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti (paaiškina mokytojo skirtas užduotis, talkina jas atliekant; padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi; padeda užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą; padeda tinkamai naudotis ugdymui skirta mokymo priemone).
4. Atlikti kitą su ugdymui(si), savitarna, maitinimu(si) susijusią veiklą.
5. Turinčiam (turintiems) ribotas mobilumo galimybes (išlipti iš transporto priemonės atvykus į mokyklą ir įlipti į transporto priemonę išvykstant iš mokyklos; judėti po mokyklą, pasiekti klasę, grupę, kitas patalpas).
Bendradarbiavimą su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su mokiniu( mokinių grupe) dirbančiais specialistais, tėvais; ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus bei pagalbos mokiniams teikimo metodus.
Pagalbą mokytojui parengti ir pritaikyti mokiniui (mokinių grupei) reikalingą mokomąją medžiagą.
Kokybišką savo funkcijų vykdymą bei mokinio, mokinių grupės, kuriems teikia pagalbą, saugumą.
 
Darbo laikas
Pirmadienis – penktadienis
8.00 – 12.00
 

Psichologo asistentė

Psichologo asistentė
 
Psichologo asistentės veiklos tikslas – teikti psichologinę pagalbą gimnazijos bendruomenei.
 
Pagrindinės mokyklos psichologo asistentės veiklos kryptys:
 
  • Konsultavimas – tai pagrindinė mokyklos psichologo asistentės veiklos kryptis. Individualių ar grupinių pokalbių metu siekiama aptarti ir nustatyti vaiko, tėvų (ar teisėtų vaiko atstovų), pedagogų problemas, planuoti veiklą joms spręsti ir numatyti tiesioginio poveikio būdus.
  • Psichologinis įvertinimas – tai konsultavimo tikslais reikalingų duomenų apie vaiko psichologinės problemos būklę gavimas, remiantis psichologiniais metodais.
  • Psichologinis švietimas – tėvų, pedagogų ir kitų su vaiko ugdymu susijusių asmenų švietimas aktualiais vaiko psichologijos, amžiaus tarpsnių, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
  • Tyrimai - tai mokslinis, sistemingas psichologinių faktų kaupimas, jų atskleidimas ir analizė; rekomendacijų rengimas, remiantis tyrimo medžiaga, jų teikimas ir diegimas praktinėje veikloje.
  • Prevencija – tai psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas, prevencinių priemonių rengimas, organizavimas ir įgyvendinimas.

Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:

  • mokinys į psichologo asistentę kreipiasi savarankiškai;
  • prašo mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai); 
  • siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
  • prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
 Kaip teikiama pagalba?
 
Susitariate dėl tinkamo susitikimų laiko.
Lankotės sutartu laiku.
 
Svarbu žinoti:

  • Mokyklos psichologo asistentė nėra gydytojas, jis nediagnozuoja ir negydo ligų.
  • Psichologo asistentė gali padėti spręsti sunkumus, bet nepadarys to už jus. 
  • Psichologinė pagalba yra savanoriška, patys nuspręsite priimtina ji ar ne.
  • Psichologo asistentė savo darbe laikosi konfidencialumo principo, t.y. su klientu susijusi informacija išlaikoma paslaptyje.

Darbo laikas

 

Socialinis pedagogas

Socialinė pedagogė Justina Baltramiejūnė
 
Socialinio pedagogo veiklos tikslas:
 
Užtikrinti visapusišką pagalbą mokiniui, pastebint, įvertinant ir sprendžiant nelankymo, nepatenkinamo mokymosi, neigiamos socializacijos problemas bei siekti kokybiškos socialinės pagalbos teikimo mokyklos bendruomenei.
 
Funkcijos:
 
  • Įvertinimo (rinkti informaciją, ją analizuoti, daryti išvadas).
  • Konsultacinė (patarti, padėti, konsultuoti).
  • Teisinė (atstovauti, ginti vaiko interesus).
  • Korekcinė (tarpininkauti, skatinti, įgalinti, padėti adaptuotis, aktyvinti).
  • Vadybinė (organizuoti, telkti, planuoti, priimti sprendimus ir už juos atsakyti).
  • Šviečiamoji (informuoti, aiškintis).
  • Prevencinė (numatyti neigiamus reiškinius, poelgius ir padėti jų išvengti).
Darbo laikas

 

Specialusis pedagogas

Specialioji pedagogė Eglė Polikaitienė
 
Kontaktai: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
 
Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – didinti mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo(si) veiksmingumą.          
    
Pagrindinės specialiojo pedagogo veiklos kryptys:
 
  • Specialusis pedagogas atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
  • Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
  • Organizuoja individualias, pogrupines, grupines specialiąsias pratybas, kurių metu lavina sutrikusias pažintines funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
  • Konsultuoja mokytojus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
  • Šviečia gimnazijos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
  • Dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, teikia pasiūlymus dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo.
  • Bendradarbiauja su kitais mokyklos ir pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
  • Pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo veiklos dokumentus, rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones.
Tėvai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
 
  • vaikas užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
  • vaikui sunku nusiteikti darbui, planuoti veiklą;
  • patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas praleidžia, keičia raides;
  • sunkiai įsimena, įsisavina mokomąją medžiagą.
Mokytojai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
 
  • iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
  • reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus ir mokymo priemones;
  • iškilo kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
Darbo laikas
 
 
Diena
Veikla
Pirmadienis
Antradienis
Trečiadienis
Ketvirtadienis
Penktadienis
Specialiųjų
Pratybų laikas
8.00-12.00
 
8.00-13.00
8.00-12.00
8.00-13.00
Konsultacijos
12.00-15.00
 
 
 
 
Netiesioginė veikla
 
16.00-20.00
 
 
 
Pietų pertrauka
10.35-11.05
 
10.35-11.05
 
10.35-11.05

 

 

 

 

 

 

 

 

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistas

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Aušra Džiugelytė
 
Specialisto funkcijos:
 
  • Organizuoja ir įgyvendina pirminę visuomenės sveikatos priežiūrą mokykloje.
  • Teiktia sveikatinimo veiklos metodines konsultacijas mokytojams, mokiniams, jų tėvams.
  • Dalyvauja formuojant mokymosi aplinką ir sąlygas.
  • Teiktia konsultacinę pagalbą organizuojant kūno kultūrą mokykloje, komplektuojant kūno kultūros grupes.
  • Stebi sporto varžybas, esant reikalui suteikia medicinos pagalbą.
  • Vykdo pirminę lėtinių infekcinių ligų profilaktiką ir šių ligų bendrųjų rizikos veiksnių nustatymą.
  • Ugdo mokinių sveikos gyvensenos ir socialinius sugebėjimus.
  • Ugdo ir kontroliuoja asmens higienos įgudžius, prižiūri mokinių maitinimą.
  • Dalyvauja rengiant įvairias sveikatinimo programas.
  • Vykdo užkrečiamųjų ligų profilaktiką ir kontrolę.
  • Analizuoja mokinių sveikatos ir sergamumo rodiklius, pateikia informaciją mokyklos bendruomenei, tėvams, savivaldybei.
  • Tvarko medicininius dokumentus, kaupia ir savo veikloje taiko metodinę medžiagą sveikatos klausimais.
 Darbo laikas
 
 PIRMADIENIS
 ANTRADIENIS
 TREČIADIENIS
 KETVIRTADIENIS
 PENKTADIENIS
7:30-15:36
Pietų pertrauka
11:30-12:00
 
7:30-15:36
Pietų pertrauka
11:30-12:00
12:10-15:58
Pietų pertrauka
11:30-12:00
12:10-15:58
Pietų pertrauka
11:30-12:00

Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazija, Laisvės g. 18, Krekenava, LT-38310 Panevėžio rajonas, Lietuva.

Tel./ faksas: (8 45) 59 32 83, el.paštas: rastine@kmag.lt , svetainė: www.kmag.lt

 

© 2013–2017, Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazija

Svetainėje lankosi 306 svečiai ir nėra prisijungusių narių

Straipsnių peržiūros
751758

Administratorius:

Ingrida C.

IT mokytoja